علی محمد زورآوند روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، این موج ناپایدار از اواخر وقت امروز تا عصر فردا (چهارشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی ادامه داد: وزش باد نسبتا شدید از سمت نوار غربی سبب نفوذ گرد وغبار به جو استان خواهد شد که این پدیده در نواحی مرزی و گرمسیری، غلظت بیشتری خواهد داشت.
زورآوند یادآوری کرد: ایجاد پدیده گرد وغبار طی فردا ممکن است دید افقی در شهرهایی نظیر قصرشیرین، سرپل ذهاب و سومار را به کمتر از هزار متر برساند.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: این موج در بعضی ساعات از روز چهارشنبه علاوه بر وزش باد شدید، در برخی نقاط نواحی شمالغرب استان، رگبارهای موقت باران و رعد و برق نیز به همراه خواهد داشت.
وی همچنین در خصوص تغییرات دمایی نیز گفت: دمای امروز نسبت به روز گذشته 2 درجه و امشب نسبت به شب گذشته چهار درجه افزایش خواهد یافت.
زورآوند حداکثر دمای هوای امروز شهر کرمانشاه را 29 درجه بالای صفر و حداقل دمای امشب مرکز استان را نیز 11 درجه بالای صفر عنوان کرد.
وی در پایان گفت: برای فردا و در طول روز تغییرات دمایی محسوسی نخواهیم داشت اما انتظار می رود دمای شبانه یک تا دو درجه نسبت به امشب خنک تر شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.