بهرام کنجوری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری و مریم صامت توانست با شکست تیم آذربایجان در دیدار فینال مقام قهرمانی را از آن خود کند.
وی ادامه داد: تیم پینگ پنگ بانوان ایران در دیدار فینال با حساب سه بر یک پیروز شد و توانست مدال طلای رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی را کسب کند.
کنجوری یادآوری کرد: در این دیدار، سه مسابقه به صورت انفرادی و یک مسابقه نیز به صورت دوبل برگزار شد که ندا شهسواری بانوی کرمانشاهی در دیدار انفرادی خود 'سه بر صفر' مغلوب حریف چینی الاصل تیم آذربایجان شد.
دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه گفت: در 2 دیدار دیگر انفرادی مهشید اشتری توانست با نتایج 'سه بر دو' و 'سه بر صفر' صاحب برتری شود.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقه دوبل نیز تیم 2 نفره ندا شهسواری و مریم صامت با حساب 'سه بر یک' مقابل ورزشکاران چینی تیم آذربایجان پیروز شدند تا در نهایت تیم ایران با حساب سه بر یک پیروز و قهرمان شود.
کنجوری گفت: تیم ایران در مرحله نیمه نهایی نیز تیم قدرتمند ترکیه را با حساب 'سه بر دو' شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.
وی در پایان اظهار کرد: ندا شهسواری در مسابقات انفرادی نیز مقام چهارم را کسب کرده بود.
ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی صاحب سه مدال طلا در رشته های پینگ پنگ و شیرجه، یک نقره در رشته واترپلو و 2 برنز در رشته های کاراته و شیرجه شدند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.