یدالله محبی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی کشتی ایران سال هاست که به عنوان یکی از قدرت های جهانی با تیم های بزرگ جهان نظیر روسیه و آمریکا رقابت دارد.
وی ادامه داد: آخرین نبرد ایران با تیم های برتر جهان بهمن ماه سال گذشته در کرمانشاه و در مسابقات جام جهانی رقم خورد که تیم ایران با شکست تمام رقبا و آمریکا در فینال مقتدرانه قهرمان شد.
محبی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات اخیر قهرمانی آسیا که به میزبانی دهلی نو در هندوستان برگزار شد، اظهار کرد: این رقابت ها نیز در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و رقبای سختی در آن حضور داشتند.
ملی پوش سنگین وزن تیم ایران، گفت: بسیار خوشحالم که توانستم در این رقابت ها با شکست تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنم و امیدوارم این شروعی باشد برای موفقیت در مسابقات بزرگ تر، چرا که این توانایی را در خودم می بینم.
وی در ادامه به مسابقات خود در رقابت های قهرمانی آسیا اشاره و اظهار کرد: در اولین مسابقه خود برابر کشتی گیر چینی 11 بر صفر و در مسابه دوم نیز برابر کشتی گیر مغولستانی پنج بر یک پیروز شدم.
محبی خاطرنشان کرد: با این 2 پیروزی روانه دیدار نیمه نهایی شدم و در این مرحله نیز مقابل حریفی از کره جنوبی پیروز و روانه دیدار فینال برای کسب مدال طلا شدم.
کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی با بیان اینکه در دیدار فینال مقابل حریفی از کشور میزبان (هندوستان) قرار گرفته است، گفت: در این دیدار توانستم 6 بر 2 پیروز و مدال طلا را کسب کنم.
وی با تاکید بر اینکه از ابتدا با هدف قهرمانی در این رقابت ها حاضر شده است، گفت: خوشحالم که مزد زحمات چندین ماهه خود را دریافت کردم و توانستم بر سکوی قهرمانی قرار بگیرم.
محبی در پایان عملکرد رشیدی و تیموری 2 کشتی گیر دیگر کرمانشاهی که صاحب مدال برنز شدند را نیز خوب ارزیابی کرد و گفت: اگر آن ها در همان مسابقات ابتدایی با رقبای قدرتمند که قهرمان وزن خود نیز شدند برخورد نمی کردند می توانستند به فینال راه پیدا کنند.
تیم ملی کشتی ایران با کسب سه مدال طلا و پنج مدال برنز عنوان قهرمانی رقابت های قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.