به گزارش خبرنگار ایرنا، پنج عضو اصلی شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب روز سه شنبه در پیامی مشترک، بر انسجام، هماهنگی، همدلی و وحدت برای رفع مشکلات مردم تاکید کردند.
آن ها در این پیام افزودند: برگزاری انتخابات در یک فضای مسالمت‌ آمیز و امنیت کامل قابل ستایش است و مردم با یک حرکت خودجوش و پرشور به صحنه آمدند و مشارکت تاثیرگذاری داشتند.
منتخبان مردم سرپل ذهاب در شورای اسلامی شهر دراین بیانیه اظهارداشتند: از این پس وظیفه ما به عنوان منتخبان مردم این است که به انتظارات مردم پاسخ مثبت دهیم و بتوانیم با هماهنگی و با ترکیبی از توانمندی‌هایی که در ابعاد اجتماعی، سیاسی، مدیریتی، فنی و متناسب با درخواست مردم و وضعیت شهر وجود دارد، انسجامی ایجاد کنیم که خروجی آن خدمت بیشتر به مردم باشد.
قدردانی از همکاری و همراهی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت از دیگر محورهای این پیام مشترک منتخبان شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب بود.
در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب، نظام الدین کشتمند، جلال مولایی، سیدمجتبی جاسمی، حشمت الله صفری و مسعود مروتی میرحصاری به عنوان پنج عضو اصلی این شورا انتخاب شدند.
در مجموع 33 هزار و 582 تن از مردم سرپل ذهاب در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.