نعمت الله نازپرورده روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با تقدیر از مشارکت گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: حضور فعالانه، پرشور و گسترده مردم شهرستان قصرشیرین همگام با ملت فهیم ایران اسلامی دراین رویداد مهم سیاسی، نشانه درک صحیح و شعور بالای سیاسی آنان است.
وی اظهار کرد: حضور گسترده مردم لبیکی دوباره به دستاوردهای نظام، تثبیت خدمتگزاری به مردم و مشارکتی اجتماعی و قوی برای رسیدن به توسعه و خودکفایی داخلی بود.
وی اضافه کرد که باید قدردان حضور مردم فهیم در حمایت از نظام و انقلاب باشیم و در راستای تحقق شعار امسال برای تولید بیشتر و اشتغال بیش از پیش تلاش کنیم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قصرشیرین همچنین ادامه داد: مرزنشینان همیشه در صحنه این شهرستان که در دفاع از نظام کیان اسلام کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته اند، در عرصه انتخابات 29 اردیبهشت نیز خوش درخشیدند و برگ زرین دیگری بر افتخارات گذشته خود رقم زنند.
نازپرورده گفت: حضور موثر مرزنشینان قصرشیرین را در پای صندوق های رای ارج می نهیم و این مشارکت گسترده، نشان از ولایتمداری، علاقه مندی و تعهد مردم این شهرستان به آرمان های والای نظام و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد که 17 هزار و 593 تن از مردم این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت شرکت کردند که از این تعداد 13 هزار و 565 تن به دکتر حسن روحانی و سه هزار و 874 تن به سید ابراهیم رییسی، 111 تن به میرسلیم و 43 تن نیز به هاشمی طبا رای دادند.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.