فرامرز اکبری روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: باید در این روز کاری انجام دهیم که باعث سرافرازی نظام و شادی روح شهیدان شود و حضور باشکوه در انتخابات بیانگر تحقق همین امر مهم است.
وی اظهارکرد: همه باید پای صندوق رای بیاییم و رای خود را به صندوق بیندازیم و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند 'در کار خبر باید عجله کرد'، مردم نیز نباید حضور در شعب اخذ رای به ساعت های پایانی موکول کنند.
فرماندار قصرشیرین با بیان این که امروز تمام توجه دنیا معطوف به ایران اسلامی شده است، اضافه کرد که امروز روز تعیین سرنوشت است و مردم باید با حضور چشمگیر در پای صندوق های رای، گام موثری در مسیر دموکراسی بردارند.
اکبری افزود: این روز برای مردم ایران و انجام دموکراسی روزی به یاد ماندنی است و همه مردم باید پای صندوق های رای بیایند و نباید با انتخابات قهر کند.
وی گفت: نیاز نظام ، سربلندی ، موفقیت ، پیشرفت و آبادانی ایران است و چیزی که به مصلحت و منفعت نظام است باعث موفقیت ایران اسلامی نیز می شود.
وی ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند در اجرایی کردن برنامه ششم توسعه قدم های خوبی بردارد و همگام با رهبری، دلسوز مردم باشد و در عرصه بین المللی نیز از تاثیر گذاری زیادی برخوردار باشد.
این مقام مسئول گفت که در شوراهای اسلامی نیز مردم باید کسی را انتخاب کنند که دلسوز، متخصص و متعهد باشد و در راستای مدیریت شهری به شهردار کمک کند و مردم نباید با تعصب قومی، دست به انتخاب بزنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.