به گزارش خبرنگار ایرنا؛ احمد صفری عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان افزود: حضور مردم استان در این دوره از انتخابات شوراها بسیار خوب بوده و پیش بینی می شود میزان مشارکت به بیش از 75درصد برسد.
او اصل مهم درانتخابات را مشارکت حداکثری مردم دانست و گفت: ملت ایران به خوبی به دعوت رهبر معظم انقلاب برای حضور در پای صندوق های رای لبیک گفتند و حماسه خلق کردند.
او حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب کوری چشم دشمنان انقلاب دانست و افزود: ملت ایران بار دیگر ولایت مداری و میهن دوستی خود را ثابت کردند.
وی از افرادی که تاکنون موفق به رای دادن نشده اند خواست قبل از اتمام زمان به شعبات اخذ رای مراجعه نمایند و رای خود را به صندوق بیاندازند.
صفری از مردم قدردانی کرد و گفت: هرجا که نظام به حضور مردم نیاز داشته مردم هم به خوبی حاضر شده اند و این حضور بسیار ارزشمند است.
عضو هیات عالی نظارت بر شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در ادامه به برگزاری انتخابات در کمال امنیت و آرامش در استان اشاره کرد و گفت: 2 هزار تن به عنوان ناظر، 163 نفر به عنوان عضو هیات نظارت و 195 نفر به عنوان بازرس در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی در استان کرمانشاه حضور دارند.
9 هزار و 248 نفر برای تصاحب پنج هزار و 315 کرسی نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تلاش می کنند.
وی همچنین کرسی های نمایندگی شورای شهر را 167 مورد و کرسی های نمایندگی شورای روستاها را نیز پنج هزار و 315 مورد عنوان کرد.
دوره قبلی انتخابات یعنی چهارمین دوره انتخابات شوراها نیز همزمان با دوره یازدهم ریاست جمهوری در 24 خرداد سال 92 برگزار شد.
در دوره قبل آرا مردم استان کرمانشاه از هزار و 827 شعبه شامل 847 شعبه در مناطق شهری و 980 شعبه در مناطق روستایی جمع آوری شد.
بیش از پنج هزار نفر اکنون عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه هستند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.