به گزارش خبرنگار ایرنا، رشیدی در دیدار رده بندی به مصاف غلام جان شاریپوف از تاجیکستان رفت و با برتری قاطعانه 10 بر صفر مقام سوم و مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا را بدست آورد.
وی در دور نخست مقابل ین لو از چین با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید اما در دور بعد مقابل اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان در دیداری نزدیک با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد.
رشیدی با توجه به حضور کشتی گیر ازبک در دیدار فینال، به گروه بازنده ها راه یافت و در این گروه 10 بر صفر گون وولی از کره جنوبی را مغلوب کرد تا به دیدار رده بندی راه یابد.
یدالله محبی و بهمن تیموری 2 کشتی گیر دیگر کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا بودند که محبی در وزن 125 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و تیموری نیز مدال برنز وزن 74 کیلوگرم را کسب کرد.
تیم کشتی آزاد ایران با کسب هشت مدال طلا، نقره و برنز در بیست و هفتمین مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.