بیش از پنج هزار نفر از مردم کرمانشاه با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و تصاویر دکتر روحانی برای دیدار با نامزد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به سرسرای امام خمینی (ره) آمده بودند و همگی با هم فریاد 'روحانی روحانی حمایتت می کنیم' سر می دادند.
شادی و پایکوبی مردم حاضر در ورزشگاه با همراهی موسیقی کُردی و فارسی از دیگر حواشی این مراسم بود که تا زمان حضور دکتر روحانی در جایگاه همچنان ادامه داشت.
برخی از حاضران در ورزشگاه با لباس کُردی به استقبال نامزد محبوب خود آمده بودند و با شعار کُردی ورود او را به کرمانشاه خیر مقدم می گفتند.
این جمعیت که چند ساعت قبل از آغاز سخنرانی به ورزشگاه آمده بودند همچنین شعار 'وصیت هاشمی حمایت از روحانی'، 'درود بر هاشمی سلام بر روحانی' و 'روحانی روحانی، عزیز مردم کرمانشاهی' سر می دادند.
دکتر روحانی ساعت 17 و 40 دقیقه وارد ورزشگاه امام (ره) کرمانشاه شد و جمعیت یکپارچه با شعارهای کُردی و فارسی در حمایت از او به استقبالش رفتند.
'روحانی زنده باد کرمانشاه پاینده باد'، 'روحانی روح من رئیس جمهور من'، 'نیمه راهیم همه برنمی گردیم دیگه' از دیگر شعارهایی بود که مردم کرمانشاه در زمان حضور دکتر روحانی در ورزشگاه سر می دادند.
جمعیت زیادی نیز به دلیل ازدحام جمعیت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و بیرون از این مجموعه با در دست داشتن عکس های دکتر روحانی، شعارهایی در حمایت از او سر می دادند.
قبل از آغاز سخنرانی دکتر روحانی یکی از شاعران کرمانشاهی و یکی از دانشجویان دختر دانشگاه رازی به قرائت اشعار و متن هایی در حمایت از روحانی پرداختند.
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور که اهل کرمانشاه است در این سفر دکتر روحانی را همراهی می کرد.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمانشاه نیز قبل از آغاز سخنان دکتر روحانی با بیان اینکه مردم کرمانشاه همانند سال 92 همچنان حامی دکتر روحانی هستند، گفت: ما به روحانی رای می دهیم چون نمی خواهیم به شرایط قبل از سال 92 بر گردیم.
جلیل صحرایی همچنین اظهار کرد که به روحانی رای می دهیم تا جامعه اهل حق و اهل سنت در کنار شیعیان از حقوق شهروندی یکسان برخوردار شوند.
دکتر روحانی سپس پشت تریبون رفت و با تکان دادن دستان خود، سخنانش را با سلام و درود بر کرمانشاه قهرمان آغاز کرد و گفت: کرمانشاه سینه ستبر ایران و محل دلاوران ایران زمین است.
او همچنین در ادامه اسامی تک تک شهرستان های استان کرمانشاه را بر زبان جاری کرد و به مردمان آن سلام داد.
او اظهار کرد که سراسر کرمانشاه امروز شور شما جوانان است.
دکتر روحانی خطاب به افرادی که با سر دادن شعارهایی قصد اخلال در سخنرانی او را داشتند، گفت: این نمونه کشوری است که می خواهند درست کنند، این نمونه آزادی است که می خواهند برای مردم بسازند.
وی از حضور زنان و مردان، دختران و پسران و مردم عزیز کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: به وعده هایی که به شما دادم عمل کردم.
در میان سخنان دکتر روحانی، جمعیت حاضر سخنان وی را با شعارهای روحانی روحانی حمایت حمایت تایید و همراهی می کردند.
3033/8066/6183 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.