پگاه زنگنه روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ملی پوشان کاراته ایران طی چند ماه گذشته اردوهای مختلفی پشت سرگذاشته و آماده حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی هستند.
وی افزود: همه اعضای تیم ملی از آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی برخوردارند و با توجه به انگیزه و روحیه ای نیز که دارند مطمئنم می توانند بهترین نتایج را کسب کنند.
زنگنه ادامه داد: اکثر ملی پوشان کاراته ایران سابقه حضور در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی را دارند و همین تجربه می تواند در باکو به آن ها کمک کند.
مربی تیم ملی کاراته بانوان ایران ادامه داد: اعضای تیم ملی عموما از حریفان خود شناخت نسبی دارند و فکر می کنم ورزشکاران کشورهای ترکیه، مصر، اندونزی، ژاپن و آذربایجان از مهمترین رقبای ملی پوشان ما باشند.
وی همچنین با اشاره به حضور 2 ملی پوش کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران گفت: بهنوش نجفی نماینده وزن 68- کیلوگرم و محدثه آقایی نیز نماینده 68+ کیلوگرم تیم بانوان ایران هستند.
زنگنه یادآوری کرد: هردوی آن ها خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می برند و امیدوارم با استفاده از تجارب کسب شده در لیگ جهانی امارات که یک ماه پیش در آن حضور داشتند بتوانند به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی کاراته بانوان ایران در فرصت اندک باقیمانده بتوانند به صد درصد آمادگی دست یافته و با خیالی آسوده برای کسب بهترین نتایج در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی حضور پیدا کنند.
اعضای تیم ملی کاراته بانوان و آقایان ایران روز 19 اردیبهشت راهی باکو آذربایجان محل برگزاری چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی می شوند، این رقابت ها از 22 تا 31 اردیبهشت و در رشته های مختلف برگزار خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.