به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدی روز شنبه در جلسه توجیهی نامزدهای تایید صلاحیت شده شورای اسلامی شهرهای کنگاور و گودین، انتخابات را مظهر حضور و اعتماد مردم و عرصه تجلی مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: 29 اردیبهشت‌ ماه 2 رویداد ملی و محلی برگزار می‌شود که با حضور و مشارکت حداکثری مردم ثمرات بزرگی را برای نظام و انقلاب اسلامی به ارمغان می‌آورد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگاور در ادامه تاکید کرد: با هرگونه بداخلاقی ها و تخلفات انتخاباتی با کمک دستگاه های نظارتی برخورد قاطع می شود.
ایزدی اظهار داشت: با کمک دستگاه قضائی و نهادهای انتظامی و امنیتی هرگونه بداخلاقی ها و یا توطئه های شوم انتخاباتی در نطفه خنثی خواهد شد.
وی ادامه داد: رعایت قانون، اخلاق مندی و نیز عدم اعتماد به افراد سودجو و فرصت طلب در ایام انتخابات توسط ستادهای انتخاباتی ضروری بوده و با هرگونه تخلفی براساس قانون رفتار خواهد شد.
وی گفت: راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی و نیز نصب تبلیغات در محل های غیرمجاز و تعیین نشده اعمال مجرمان بوده و در صورت انجام این رفتارها، این تخلفات در اعتبارنامه نامزدها تاثیر خواهد گذاشت.
فرماندار کنگاور در پایان گفت: شوراها بخش لاینفکی از قانون اساسی هستند؛ کسی که شورا و انتخابات شورا را قبول نداشته باشد، به قانون پایبند نیست.
شورای شهر کنگاور هم اکنون 9 عضو دارد که در دور پنجم این تعداد به هفت نفر کاهش می یابد.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.