به گزارش خبرنگار ایرنا؛ این آیین به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و با حضور جمعی از ماماهای نمونه بخش بهداشت شاغل در شبکه های بهداشتی درمانی شهرستان های تابعه استان برگزار شد.
مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این آیین در سخنانی گفت: با تلاش ماماهای زحمتکش، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 1395 موفق به کسب رتبه برتر در برنامه پیگیری مادران پرخطر شد.
مهرانگیز جمشیدپور افزود: مادران پرخطر به مادرانی گفته می شود که دارای حداقل یک بیماری زمینه ای هستند که ممکن است در زمان بارداری تشدید شده و حال مادر وجنین را به خطر بیاندازد.
در این مراسم از 'فریبا نیکرو' مامای نمونه کشوری در بخش بهداشت از شهرستان صحنه با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای قدردانی شد.
همچنین در ادامه این مراسم از پروین اعظمی از معاونت بهداشتی استان، مهناز مهدوی،مرضیه امیری، فراصت چراغی، آمنه خوش روش، فروغ مرادی و سارا عسگریان از شهرستان کرمانشاه، فریبا نیک نژاد و سودابه زمانی از شهرستان دالاهو، فرحناز فضیلت و اعظم گودینی از شهرستان کنگاور، آزاده صیادی و شیوا ذبیح غلامی از گیلان غرب، پریوش سالاری و کبری قبادی از شهرستان سنقر، مرجان مولودی و شیرین امجدیان از شهرستان پاوه با اهدای لوح تقدیر و هدایای تجلیل شد.
تجلیل از فرخنده فتاحی و نسرین سهرابی از شهرستان قصرشیرین، فروغ محمدی و گلزار جمشیدی از شهرستان ثلاث باباجانی، ستاره گرامی زارع و بانو میرزایی از شهرستان هرسین، بیان مرداپور از شهرستان روانسر، شیدا علیزاده از شهرستان جوانرود، تکتم باقری از شهرستان سرپلذهاب، ناهید سرمستی از پایگاه بهداشتی بیمارستان حضرت معصومه(س) و معصومه مرادی از شهرستان اسلام آباد غرب با اهدای لوح تقدیر و هدایای پایان بخش این مراسم بود.
3033انتشار دهنده:فرزاد نویدی.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.