اکبر سنجابی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، دعوت مردم برای حضور حماسی در انتخابات را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی در روز 29 اردیبهشت جاری با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای و با نصب‌العین قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص معیارهای انتخاب نامزدهای اصلح، افرادی را انتخاب کنند تا بتوانند این نظام را حفظ کنند.
وی حضور مردم در انتخابات را برای اقتدار بیشتر نظام لازم و ضروری دانست و افزود: در حالی که بسیاری از کشورها با تبلیغات خود سعی در کمرنگ جلوه دادن انتخابات در ایران هستند، اراده و عزم ملی مردم اتفاق خوشایند دیگری را رقم می‎زند که باعث سربلندی نظام می‎شود.
فرماندار سرپل ذهاب، برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را روز نمایش اقتدار سیاسی و عزم و اراده ملی ایرانیان برای تداوم انقلاب و ستیز با دشمنان نظام و میهن اسلامی دانست.
سنجابی بیان کرد: مردم مومن و متدین ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات 29 اردیبهشت، حماسی بی بدیل و جاودان را خلق خواهند کرد که تا ابد در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خواهد درخشید.
29 اردیبهشت همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه دارای بیش از 90 هزار تن جمعیت و 2 بخش مرکزی با تعداد 203 روستا و بخش قلعه شاهین با تعداد 33 روستا دارد.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.