حسین بیگلری روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 14 ملی پوش از هفت استان کرمانشاه در اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران حضور دارند و قرار است فردا (جمعه) عازم این رقابت ها شوند.
وی خاطرنشان کرد: آخرین اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پیش از اعزام به مسابقات از روز دوشنبه 11 اردیبهشت آغاز شده و تا امروز ادامه خواهد یافت.
بیگلری یادآوری کرد: تورنمنت چهارجانبه روسیه با حضور تیم های ایران، اسپانیا، جمهوری چک و میزبان مسابقات برگزار می شود.
دبیر هیات فوتبال کرمانشاه در خصوص برنامه های تیم ملی نیز گفت: اولین دیدار ملی پوشان فوتسال ایران روز شنبه 16 اردیبهشت مقابل تیم اسپانیا برگزار می شود.
بیگلری با بیان اینکه تیم ایران در دومین مسابقه روز یکشنبه 17 اردیبهشت با روسیه میزبان دیدار خواهد کرد، افزود: در سومین دیدار نیز تیم ایران روز سه شنبه 19 اردیبهشت با جمهوری چک دیدار می کند.
وی همچنین در خصوص شیربیگی ملی پوش کرمانشاهی گفت: وی از جمله بازیکنان با تجربه ای است که در سال های اخیر همواره به عنوان یکی از بازیکنان ثابت در ترکیب تیم ملی قرار داشته است.
دبیر هیات فوتبال کرمانشاه ادامه داد: وی در رقابت های قهرمانی آسیا در سال 2015 که به میزبانی مالزی برگزار شد یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود و نقش زیادی در قهرمانی تیم ایران ایفا کرد.
بیگلری در پایان از فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران یاد کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.