به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سنقرو کلیایی در آیین نواختن زنگ سپاس از معلم در دبیرستان بعثت این شهر از معلمان قدردانی کرد و اهمیت نهادینه شدن فرهنگ تکریم و اخلاق نیکو را مورد تاکید قرار داد.
یاور محمدی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات، رعایت اخلاق انتخاباتی و اجتناب از دروغ و تخریب را برای برگزاری انتخابات سالم ضروری دانست.
مراد کلوندی رئیس اداره آموزش و پرورش سنقر و کلیایی هم از تلاش های فرماندار در خصوص اختصاص اعتبار برای ادامه پروژه نیمه کاره دارالقرآن علی بن ابی طالب (ع)، تعمیر و تجهیز اردوگاه شهید رجایی و پیگیری در خصوص تهیه اسناد مالکیت مدارس قدردانی کرد.
***
*جوانرود- آیین زنگ سپاس از معلم به صورت نمادین در مدرسه حضرت فاطمه (س) جوانرود با حضور مسئولان نواخته شد.
مدیر آموزش و پرورش جوانرود در این مراسم گفت: نکوداشت مقام پرافتخار معلم، تکریم انسان هایی است که برای بالندگی نسل فردای جامعه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.
محمود داوودی زاده افزود: با مقایسه شرایط تحصیل در گذشته و حال افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی وهمت مسئولان شرایط تحصیل برای دانش آموزان آسان ترشده است.
امام جمعه جوانرود نیز با گرامیداشت هفته معلم گفت: سپاس از معلم ارج نهادن به مقام علم و تقوی است.
ماموستا ملا احمد فخری افزود: این قشر از جامعه در واقع کار هدایت گری و انسان سازی را برعهده دارند که مقام والایی است و باید همیشه قدردان معلمان باشیم.
وی روز معلم را روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی دانست و اظهار داشت: معلمان سرمایه‎های ارزشمند کشور هستند که با تربیت آینده سازان به پیشرفت و تعالی جامعه می‎اندیشند.
امام جمعه جوانرود به بیان ابعاد شخصیتی شهید مطهری پرداخت و گفت: جلوه های تربیتی علامه مطهری سرمشقی مهم برای همگان است.
***
*روانسر- زنگ سپاس از معلم بصورت نمادین در دبیرستان دخترانه فرهنگ روانسر نیز نواخته شد.
مدیر آموزش و پرورش روانسر در این مراسم گفت: معلم انسان ساز و آینده پرداز جامعه است و تجلیل از مقام معلم، در حقیقت قدرشناسی از مقام دانایی، علم و اخلاق است.
عثمان ویسی افزود: ادیبان و صاحبنظران، معلمان را همانند باغبانی تشبیه کرده اند که همه روزه در فضایی ساده و صمیمی نور و دانش، شادی و طراوت را به قلبهای دانش آموزان می تابند.
معاون فرماندار روانسر نیز گفت: هر جامعه ای به فرهنگ و تعلیم و تربیت توجه کرده موجبات رشد و پیشرفت و ترقی را برای شهروندان فراهم کرده است.
بساطعلی نوری افزود: اگر امروز هر فردی افتخاری کسب کرده و مسئولیتی دارد حاصل تلاش و مجاهدت معلمانی است که با بذل عمر خویش، دانایی و توانایی را به آنان هدیه کرده اند.
در این مراسم از چهار معلم برتر دبیرستان دخترانه فرهنگ با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
8066/7446/7455 خبرنگاران:رنجبر، کریمی و فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.