حجت الاسلام علی ملکی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از تمام مردم دیندار و با ایمان می خواهیم که با توجه به شرایط جهان اسلام و محوریت اسلام حقیقی و نقش جمهوری اسلامی ایران در جهان به عنوان پرچمدار احکام الهی در دنیا، با تمام وجود و براساس تکلیف عقلی و شرعی خود در انتخابات شرکت کنند.
وی اظهار کرد: امروز نگاه دنیا به کشورمان است و ملت فهیم ایران اسلامی بدانند که حضور در انتخابات آبروی کشورمان است و تقویت بیش از پیش کشورمان را در تمام امور به دنبال دارد.
امام جمعه قصرشیرین بیان کرد: امروز استکبار جهانی می خواهد در برابر دین خدا بایستد و به دنبال تضعیف دین است از این رو باید با تمام وجود دین الهی تقویت شود و یکی از راه های تحقق این مهم حضور گسترده مردم در انتخابات فراروی است.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: آینده جمهوری اسامی ایران یعنی اقتدار در دنیا، عزتمندی، پیشرفت و در آینده نزدیک به حول الهی با رهبریت ولی امر مسلمانان جهان، شاهد درخشش بیش از پیش ایران اسلامی در دنیا خواهیم بود.
وی گفت: از همه مردم می خواهیم براساس تفکر دینی، عقلی، بصیرت و دیدگاه عمیق در پای صندوق های رای حضوری فعالانه داشته باشند تا این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان الهی باشد.
وی اضافه کرد: از عوامل و مجریان برگزاری انتخابات نیز می خواهیم که با تمام وجود از آرای مردم صیانت کنند و فرامین رهبرمعظم انقلاب اسلامی را نصب العین خود قرار دهند .
وی گفت: باید با دیدگاه الهی به رای مردم احترام بگذاریم و شاهد برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط باشیم تا مردم در یک فضای باز سیاسی سالم و رقابتی کاندیدای خود را برای ریاست جمهوری و خدمتگزاری انتخاب کنند.
29 اردیبهشت ماه 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.