علی محمد زورآوند روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتظار می رود بارش این سامانه در شهرهای مستقر در نیمه غربی استان از جمله خود شهر کرمانشاه، دالاهو، اسلام آبادغرب، حمیل و مناطق اورامانات از شدت بیشتری برخوردار باشد.
وی افزود: وزش باد شدید، رعد و برق و رگبار تگرگ از دیگر پیامدهای این سامانه خواهد بود که ممکن است باعث آبگرفتگی معابرعمومی و سیلاب های محلی نیز گردد.
زورآوند ادامه داد: با وزش باد شدید احتمال غبارآلود شدن هوای نقاط مرزی استان از جمله قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز وجود دارد.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به کاهش حدود چهار درجه ای دمای هوای امروز نسبت به روز گذشته، افزود: گرمترین نقطه استان سومار با 32 درجه و خنک ترین نقطه نیز طی امشب اسلام آبادغرب با هفت درجه بالای صفر خواهد بود.
وی گفت: دمای شهر کرمانشاه نیز امروز در گرمترین ساعت به 24 و امشب در خنک ترین ساعت به 9 درجه بالای صفر می رسد.
زورآوند در پایان گفت: میانگین بارش های سال زراعی جاری استان (اول مهر 95 تا 12 اردیبهشت 96) به 416 میلی متر رسیده که در مقایسه با دوره مسابه سال قبل 40 درصد کاهش داشته اما با بارش های دوره بلند مدت برابری می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.