به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، اظهار کرد: این قدرت بازدارندگی با حضور پرشور مردم در صحنه های دفاع و حمایت از انقلاب نظیر انتخابات ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری در طول سال های اخیر، حضور ملت همیشه در صحنه ایران در صحنه دفاع از نظام موجب شده تا سایه جنگ و درگیری از سر ایران کم شود.
آیت الله علما ادامه داد: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که سایه جنگ را از سر کشور برداشته، بلکه آنچه تاکنون دشمنان را از آب و خاک این مملکت دور نگاه داشته حضور با بصیرت مردم در صحنه های مختلف از جمله انتخابات بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: علت حضور هوشمندانه مردم ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی نیز بصیرت بالای آنان است که همواره توطئه های دشمنان را به خوبی شناسایی و در همان لحظه با آن برخورد می کنند.
وی در ادامه با اشاره به ولادت با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) گفت: امام حسین (ع) نماد ایثار و از خودگذشتگی است و جان خود و خانواده و اصحاب وفادارش را فدا کرد تا دین زنده بماند.
آیت الله علما در پایان اظهار کرد: اگر قیام امام حسین (ع) نبود دشمنان اسلام از اسلام ناب محمدی (ص) اثری نمی گذاشتند، همانطور که امروز هم دشمنان به وسیله وهابیت و دیگر فرقه های انحرافی در حال تخریب اسلام واقعی هستند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.