به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد خبری امروز آغاز برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم است که در سراسر استان برنامه های متنوعی در مقام سپاسگزاری از جایگاه و مقام معلمان برگزار خواهد شد.

*سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به کرمانشاه
محسن بندپی معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی امروز نسبت به افتتاح مرکز نگهداری سالمندان و دو مرکز نگهداری کودکان در کرمانشاه و همچنین افتتاح اورژانس اجتماعی در شهرستان های گیلانغرب، هرسین و سنقروکلیایی اقدام خواهد کرد.

*همایش بسیج بانوان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه
از دیگر رویدادهای خبری امروز برگزاری همایش بسیج بانوان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه است که از ساعت 8:30 دقیقه در مجتمع بعثت کرمانشاه آغاز می شود.

* افتتاح نمایشگاه جهیزیه و ملزومات عروس
یکی دیگر از رویدادهای خبری امروز استان آغاز به کار نمایشگاه جهیزیه، ملزومات عروس و پیوند ایرانیان همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایاست و در آن 150 غرفه به عرضه محصولات خود می پردازند.
این نمایشگاه تا روز 21 اردیبهشت همه روزه از ساعت 16 تا 21 آماده بازدید علاقه مندان است.

* سفر نامزد انتخابات ریاست جمهوری به کرمانشاه
سفر حجت الاسلام ابراهیم رئیسی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به کرمانشاه از دیگر برنامه های خبری امروز استان است که وی پس از نماز معرب و عشا در مسجد امیرالمومنین (ع) حسینیه بزرگ اباعبدالله (ع) واقع در خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (چوب فروش ها) با مردم سخن می گوید.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.