حجت الاسلام علی مطهری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتخابات مظهر مردمسالاری دینی است و اگر انتخابی صحیح صورت بگیرد و افرادی لایق سرکار بیایند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
وی ادامه داد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از آنجایی که ارتباط مستقیم با زندگی افراد دارد از اهمیتی ویژه ای برخوردار است و اینجاست که لزوم یک انتخاب صحیح و عقلانی مشخص می شود.
حجت الاسلام مطهری خاطرنشان کرد: توانایی، سوابق کاری، جسارت و حق جویی، صداقت داشتن، به دنبال نام و شهرت نبودن و دلسوز بودن از مهمترین ویژگی هایی است که یک نامزد انتخاباتی باید به همراه داشته باشد.
استاد دانشگاه پیام نور کرمانشاه افزود: هر کاندیدایی که از این خصایص برخوردار بود صلاحیت نمایندگی مردم را دارد اما اگر غیر از این باشد دردی از جامعه و شهروندان را دوا نخواهد شد.
وی بدترین نوع انتخاب را رای دادن به افراد سفارش شده بدون تحقیق و بررسی سوابق آن نامزد عنوان کرد و گفت: این انتخاب کاملا اشتباه است و باعث می شود آن شهر از توسعه و عمران و آبادانی عقب بیفتد.
حجت الاسلام مطهری در پایان با دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: هرقدر این حضور پرشورتر باشد بر اقتدار نظام و انقلاب اسلامی در مجامع جهانی افزوده خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.