محمد سهراب بیگ روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماندانا میرزاده و هیوا افضلی دو قایقران کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شدند.
وی خاطرنشان کرد: این اردو از روز هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا بیست و ششم همین ماه در دریاچه آزادی تهران ادامه پیدا می کند.
سهراب بیگ ادامه داد: 12 قایقران در دومین اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان حضور دارند که هفت نفر آن ها از جمله ماندانا میرزاده در بخش کایاک و پنج نفر نیز از جمله هیوا افضلی در بخش کایاک حضور دارند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه یادآوری کرد: تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.
وی در پایان از سونیا نوری زاد به عنوان سرمربی و فاطمه مجللی به عنوان مربی تیم ملی آب های آرام بانوان ایران یاد کرد.

** قهرمانی هاکی ایران در جام ملت های آسیا با درخشش ورزشکار و هدایت مربی کرمانشاهی
تیم ملی هاکی ایران با درخشش محسن و مسعود بهلولی که به عنوان ورزشکار و مربی در قابت های جام ملت های آسیا حضور پیدا کرده بودند، عنوان قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد.
تیم ایران در دور مقدماتی با تیم های مالزی، قطر و عمان همگروه شده بود که به ترتیب با نتایج ' 11 بر صفر'، ' 9 بر 3' و '19 بر 3' صاحب برتری شد و به نیمه نهایی راه یافت.
ملی پوشان هاکی ایران در دیدار نیمه نهایی با اقتدار و با حساب '12 بر 2' ازبکستان را از پیش رو برداشتند و در دیدار فینال نیز '10 بر یک' قزاقستان را در هم کوبیدند تا هفتمین قهرمانی پیاپی ایران در این رقابت ها رقم بخورد.
تیم ملی هاکی بزرگسالان ایران با این قهرمانی موفق شد مجوز حضور در مسابقات جام جهانی 2018 آلمان را نیز به همراه قزاقستان کسب کند.
محسن بهلولی هاکی باز کرمانشاهی یکی از نفرات فیکس ایران در مسابقات جام ملت های آسیا که به میزبانی قطر برگزار شد، بود.
یعقوب بهرامی، امیراروئی، نیما حیدری، بهنام سعدی، حمید نورانیان، عباس اروئی، محسن بهلولی، سید محمد قریشی، نوید طاهری راد، علیرضا چزانی شراهی، بهداد بیرانوند و وحید صمدی 12 بازیکن اعزامی هاکی سالنی ایران به مسابقات جام ملت های آسیا بودند.
اسفندیار صفایی به عنوان سرمربی و ابوالفضل یوسفی و مسعود بهلولی نیز به عنوان مربی کار هدایت تیم ملی هاکی ایران را در این رقابت ها برعهده داشتند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.