به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی کرمانشاه از شایعاتی که به صورت عمدی و یا با قصد و غرض در فضای مجازی برای تخریب برخی نامزدهای انتخاباتی پخش می شود، انتقاد کرد و افزود: علاوه بر اینکه ملت آگاه با هوشمندی و بلوغ سیاسی رفتار شایعه سازان را رصد می کنند باید منتظر عواقب اخروی و بی تقوایی خود در محضر خداوند متعال باشند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها با محکومیت شدید اقدام تروریستی دشمنان ایران اسلامی در به شهادت رساندن مرزبانان غیور، چنین اعمال مذبوحانه ای را نتیجه یاس و سرخوردگی تروریست ها دانست و از مقامات سیاسی و دیپلماسی خواست با جدید پیگیر موضوع باشند و حافظ خون این شهیدان باشند.
ماموستا محمدی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هوانیروز و سرافرازان بازی دراز گفت: مرزبانان ایران اسلامی در تمامی نیروهای مسلح با استقبال از شهادت در تاریخ انقلاب خون داده اند اما خاک به دشمن نداده اند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه را به پاسخ نیکوی پروردگار به متوکلین اختصاص داد و اعتماد و رضایت به خواست خدا را برای رسیدن به مقام محمود ضروری دانست.
ماموستا محمدی با استناد به احادیث نبوی به رابطه با مرگ و ترتیبات آن گفت که تندروی هایی که اعتقاد ملت را مورد هجوم قرار می دهند و در آن تشکیک ایجاد می کنند، یا نسبت به دستورات اسلام جاهل هستند یا توفیق خود را در فضای جاهلیت می بینند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.