بهمن سعیدی پور روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچقدر آحاد مردم آگاه تر، روشن تر و نسبت به مسائل و تحولات کشور بصیرتر باشند، شور و شوق بیشتری در صحنه انتخابات ایجاد می‌شود که در این میان نقش دانشگاهیان کاملاً محسوس است.
به گفته سعیدی ‌پور، نخبگان دانشگاهی می‌توانند با روشنگری، زمینه‌ حضور حداکثری مردم در انتخابات و آگاهی بخشی برای یک انتخاب درست و موثر را فراهم کنند.
او تاکید کرد: دانشگاهیان باید اهمیت حضور در انتخابات و مشارکت در سرنوشت جامعه را برای اقشار مختلف مردم روشن تر کنند تا آنان بتوانند با آرامش و اطمینان بیشتری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا مشارکت و انتخاب کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه عنوان کرد: انتخابات 29 اردیبهشت اهمیت بسیار زیادی هم در بخش داخلی و هم در بعد خارجی دارد که در حوزه داخلی یک تجدید پیمان مجدد با امام و رهبری و قانون اساسی محسوب می شود.
سعیدی پور اظهار داشت: در بعد خارجی هم رسانه‌های معاند با تمام توان مشغول پرداختن به ابعاد مختلف انتخابات 29 اردیبهشت ماه هستند اما هدف گذاری آنها ناامید کردن نسبت به آینده و کارایی نظام اسلامی و کم اهمیت جلوه دادن انتخابات است که حضور حداکثری و پرشور مردم می‌توانند تیر خلاصی به این هدف گذاری باشد.
به اعتقاد او هر زمانی که نیاز بوده است ملت ایران در صحنه حاضر شده که آغاز آن حضور فیزیکی در خیابان ها علیه رژیم طاغوت و خلق انقلاب اسلامی بود.
وی افزود: دومین حضور ماندگار ملت ایران رای 98 درصدی به جمهوری اسلامی سپس حضور خیره کننده در جبهه های دفاع مقدس بود که این وظیفه شناسی در سال های بعد تاکنون ادامه یافته است.
وی با اشاره به اینکه مردم حضور در انتخابات هم وظیفه و هم حق می دانند، ‌گفت: شور و هیجان انتخابات معمولاً در هفته آخر به اوج می‌رسد و بی شک حضور مردم در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت یک حضور حداکثری و پرشور خواهد بود.
7444/8066 خبرنگار:عبدالله الماسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.