به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد همتی روز پنجشنبه در جلسه توجیهی، آموزشی اعضای هیات های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان گیلانغرب، افزود: عرصه انتخابات برای نظام مقدس اسلامی و ملت همواره بسیار مهم و تعیین کننده است.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به قانون، منشور انتخاباتی، امانت داری و صیانت از آرای مردم ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری همه عوامل انتخاباتی سالم و مورد رضایت خداوند در 29 اردیبهشت ماه برگزار شود.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: هم اکنون نامزدهای انتخابات شرکت کننده پنجمین دوره شوراها برای شهر گیلانغرب 62 و شهر سرمست 25 تن است.
همتی افزود: در حوزه شهر گیلانغرب تاکنون چهار تن و در شهر سرمست یک نفر انصرافی داشته ایم.
وی همچنین تعداد نامزدهای انصرافی در بخش مرکزی را تاکنون هشت تن و در بخش گواور پنج تن اعلام کرد و اظهار داشت: در مجموع 691 نامزد در سطح شهر و روستاها تا این لحظه در عرصه رقابت قرار دارند.
وی تعداد شعب اخذ رای را هم در سطح شهرستان گیلانغرب 109 شعبه اعلام کرد.
وی بیان کرد: در بخش مرکزی 81 و در بخش گواور 51 روستا واجد شرایط انتخابات شوراها هستند.
در این جلسه تمامی مراحل مختلف برگزاری انتخابات توسط مدرس اعزامی از استان کرمانشاه برای هیات های اجرایی تشریح و آموزش های لازم ارائه شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
/7398/3012/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.