به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه سنقر و کلیایی در این مراسم، عزت، افتخار و بزرگی و امنیت ملت ایران اسلامی را به برکت جانفشانیهای شهدا دانست و گفت: شهدای بی سیم چی در کنار دیگر رزمندگان دفاع مقدس افتخار آفریدند و نقش موثری در پیروزی رزمندگان ایفا کردند.
حجت الاسلام مجید صفدری افزود: راه شهدا برگرفته از حضرت امام حسین (ع) برای حفظ انقلاب و ارزشهای دینی است و امروز هم کسانی که یاد و خاطره شهدا و هدف آنها را دنبال و در مسیر شهدا گام بر می دارند یادشان را زنده می کنند و قدردان شهدا هستند و نمی گذارند به فراموشی سپرده شوند.
وی با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل هیچ وقت تمام شدنی نیست، گفت: تفکر شهیدان که توانست انقلاب را حفظ کند باید زنده نگه داشته شود و کمک به این راه و این مسیر ارزشمند نیاز به ایثار دارد.
امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: حیات و زندگی ظلم، در ظلم کردن است و اگر ظلم نکند نابود می شود و این مردم هستند که بایستی با بیداری و هوشیاری در مقابل ظلم بایستند.
در ادامه چهار رزمنده بی سیم چی آن دوران به بیان خاطرات خود ازعملیاتهای دفاع مقدس پرداختند.
رونمایی از تمبر شهدای بی سیم چی، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و دیگر سرودهای انقلابی توسط گروه موزیک ارتش، اجرای سرود توسط گروه سرود جوانان با حمایل بی سیم و تشییع پیکر مطهر شهدا به صورت نمادین و قدردانی از خانواده های معظم شهدای بی سیم چی با اهدا تمثال مبارک شهیدانشان از دیگر برنامه های یادواره شهدای بی سیم چی بود.
سنقر و کلیایی با نزدیک به 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومکتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و 417 شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرده است.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.