پیمان جاویدان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ترکیب 2 نفره تیم ملی شیرجه ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی مشخص شد و شهنام نظرپور ورزشکار کرمانشاهی به همراه مجتبی ولی پور در این رقابت ها برای کشورمان به میدان می روند.
وی ادامه داد: تیم 2 نفره ایران در ماده های انفرادی و دوبل سکوی 10 متر، انفرادی و دوبل تخته سه متر با حریفان رقابت می کنند.
جاویدان ابراز امیدواری کرد تا شیرجه رو کرمانشاهی بتواند هم در بخش 10 متر سکو و هم در تخته سه متر صاحب مدال شود.
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات به خاطر حضور تمام تیم های آسیایی از سطح بالایی برخوردار خواهد بود، از اندونزی، مراکش، قزاقستان، مصر و مالزی به عنوان مهمترین رقبای شیرجه روهای کشورمان یاد کرد.
وی با بیان اینکه نظرپور هم اکنون در اردوی آمادگی به سر می برد، گفت: این اردو تا 24 اردیبهشت در تهران ادامه خواهد داشت و سپس تیم ملی شیرجه ایران روز 25 اردیبهشت عازم باکو محل برگزاری مسابقات خواهد شد.

**دعوت از قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آب های آرام
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه از دعوت ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آب های آرام آقایان ایران در بخش کانوکانادایی خبر داد و گفت: علی اجاقی تنها قایقران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی این تیم است.
محمدسهراب بیگ در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: اردوی تیم ملی کانوکانادایی کشورمان از هشتم اردیبهشت در دریاچه آزادی تهران آغاز می شود.
وی با بیان اینکه پنج قایقران به اردو دعوت شده اند، افزود: نفرات دعوت شده به اردو تا 28 اردیبهشت زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را دنبال می کنند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه در پایان از الیاس اقلیمی به عنوان سرمربی تیم کانوکانادایی کشورمان یاد کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.