مهدی همتی رئیس هیات تکواندو کرمانشاه روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حجی زواره تکواندوکار کرمانشاهی به عنوان نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان در دومین دوره رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) که به میزبانی یونان برگزار می شود، شرکت می کند.
وی ادامه داد: دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی از فردا پنجشنبه (هفتم اردیبهشت‌) به مدت چهار روز در دو بخش پومسه و کیوروگی برگزار می شود.
همتی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها بیش از 2 هزار و یکصد تکواندوکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می کنند.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه یادآوری کرد: تیم ایران تنها در رده سنی بزرگسالان و با 16 ورزشکار در هشت وزن در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی شرکت می کند.
وی همچنین در خصوص زمان آغاز رقابت مسعود حجی زواره تکواندوکار کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها نیز گفت: وی در روز شنبه 9 اردیبهشت به میدان خواهد رفت.
همتی خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

** برای کسب مدال طلا در مسابقات جهانی آماده ام
مسعود حجی زواره ملی پوش کرمانشاهی وزن 74- کیلوگرم تکواندو ایران پیش از اعزام به رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی، به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار خواهد بود اما من هم برای کسب مدال طلا در این رقابت ها آماده ام.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تمرینات فشرده خود را آغاز کرده و در سطح آمادگی خوبی به سر می برد، گفت: تمام توانم را به کار می بندم تا با ارائه بهترین عملکرد، دست پر از مسابقات خارج شوم.
حجی زواره ادامه داد: تکواندوکاران انگلیس، مکزیک، قطر و کره جنوبی از مهمترین رقبای من در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی هستند.
ملی پوش تکواندوی ایران همچنین با مساعد ارزیابی کردن وضعیت آمادگی ملی پوشان ایران، گفت: خوشبختانه همه تکواندوکاران شرایط خوبی دارند و اگر با بدشانسی مواجه نشویم می توانیم بیش از چهار تا پنج مدال کسب کنیم.
مسعود حجی زوراه در سال 2015 قهرمان جهان شد و در مسابقات آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی نیز مدال طلا را بر گردن آویخت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.