به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدامین سازگارنژاد دوشنبه شب در حاشیه جشن بزرگ عید مبعث اداره کل فنی و حرفه ای کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 700 هزار نفر- دوره آموزشی قرار است در حدود چهار هزار کارگاه و 700 مرکز دولتی و مابقی نیز در هشت هزار آموزشگاه آزاد بخش خصوصی برگزار شود.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' افزود: این نامگذاری تعهد مضاعفی را برای مجموعه فنی و حرفه ای ایجاد می کند و ما نیز با قدرت در این عرصه تلاش خواهیم کرد.
سازگارنژاد، همچنین از انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد در راستای ارائه آموزش های لازم برای مهارت آفرینی افراد زیرپوشش این کمیته خبر داد و گفت: در همین راستا تلاش می کنیم 112 مرکز شبانه روزی در مناطق روستایی، عشایری و دورافتاده کشور برای ارائه آموزش های لازم ایجاد کنیم.
رئیس سازمان آموزش های فنی و حرفه ای کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مجموعه تلاش می کند تا شرایطی را فراهم کند که هر کسی تمایل به داشتن شغلی دارد و نیازمند آموزش های مهارتی نیز باشد، بتواند این نیاز را مرتفع کند.
وی ادامه داد: در سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شرایطی فراهم شده تا مشخصات و سوابق کامل اشخاصی که دوره های مختلف را گذرانده اند ثبت شود و در این صورت امکان شناسایی، تعامل و جذب افراد ماهر به نزدیکترین محل به کار مورد نیاز فراهم می شود.
سازگارنژاد، همچنین با اشاره به تدارک 40 هزار نفر- دوره در استان کرمانشاه برای ارائه آموزش های مهارتی در سال جاری افزود: جای کار بیشتر نیز در این حوزه داریم و امید است کرمانشاه بتواند در سال جاری کارنامه درخشانی را در حوزه مهارت آموزی از خود به جا بگذارد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.