به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات ورزش های ناشنوایان روز دوشنبه با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
در این مجمع که دو نامزد برای ریاست هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه حضور داشتند، هرمزی نژاد موفق شد با کسب 9 رای بر کرسی ریاست هیات تکیه بزند.
دیگر نامزد این انتخابات حامد دارابی سرپرست سابق هیات ورزش های ناشنوایان بود که با هشت رای نتوانست به عنوان رئیس انتخاب شود.
پیش از این، کوروش شاهرخی سال ها به عنوان رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه فعالیت داشت.

** ورزش ناشنوایان در 18 رشته ورزشی فعال است
دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان در این مجمع انتخاباتی از وجود 18 رشته فعال در زیر مجموعه ورزش ناشنوایان خبر داد و گفت: ورزشکاران ما افتخارات زیادی را در رقابت های جهانی و المپیک نانشوایان کسب کرده اند.
مهران تیشه گران افزود: برای کشف استعدادیابی در ورزش های ناشنوایان باید تعامل بالایی با ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی داشته باشیم چرا که می توان افراد نخبه زیادی را پیدا کرد.
وی همچنین با تبریک به هرمزی نژاد به دلیل انتخابش به عنوان رئیس هیات ورزش های نانشوایان کرمانشاه، گفت: در این استان ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه ورزش و بخصوص ورزش ناشنوایان وجود دارد.
تیشه گران یادآوری کرد: این استعدادها به گونه ای است که ورزش کرمانشاه می تواند در رقابت های المپیک ناشنوایان حداقل 10 نماینده در رشته های مختلف داشته باشد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.