فضل الله رنجبر روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد 405 شعبه آن ثابت و 14 شعبه نیز به صورت سیار، آراء مردم را برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع آوری می کند.
وی افزود: در کوزان نیز پنج شعبه اخذ رای ثابت، در ماهیدشت 2 شعبه، در هلشی و سرونو 2 شعبه و در مرکز بخش بیلوار نیز یک شعبه اخذ رای ثابت در نظر گرفته شده است.
رنجبر یادآوری کرد: شعب سیار اخذ رای این مناطق نیز پس از مشخص شدن وضعیت نهایی صلاحیت نامزدها پس از مهلت چهار روزه ای که برای اعتراض آن ها برای عدم احراز صلاحیت در نظر گرفته شده، مشخص می شود.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: در حوزه شهری و در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی از مجموع 395 نفری که ثبت نام کردند، صلاحیت 31 نفر در هیات های اجرایی و نظارت احراز نشد.
وی تصریح کرد: از مجموع افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشد، 27 نفر در حوزه شهر کرمانشاه و چهار نفر نیز در حوزه شهرهای ماهیدشت، کوزران و هلشی بودند.
رنجبر ادامه داد: از مجموع 2 هزار و 356 نفری هم که برای شورای روستاها ثبت نام کرده بودند صلاحیت 63 نفر احراز نگردید.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه داوطلبانی که صلاحیت آن ها احراز نشده از امروز (سوم اردیبهشت) تا چهارشنبه ششم اردیبهشت فرصت شکایت دارند، افزود: از هفتم تا شانزدهم دوباره کار بررسی سوابق این افراد انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هفدهم اردیبهشت تکلیف قطعی و نهایی افراد تائید و یا رد صلاحیت شده مشخص می شود.
رنجبر در پایان اظهار کرد: نامزدهای تائید صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردیبهشت رسما کار تبلیغات خود را می توانند به مدت یک هفته و تا روز 27 اردیبهشت انجام دهند.
روز جمعه 29 اردیبهشت کار برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت همزمان درسراسر کشور برگزار خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.