به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد شافعی به شیوه های تبلیغاتی نامزدها اشاره کرد و افزود: تقین بدانیم که ملت با تحلیل و بررسی برنامه ها و وعده های نامزدها و در نظرگرفتن اولویت های دقیق، حرف آخر خود را پای صندوق های رای می زنند.
او در ادامه به 29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و با قدردانی از ارتشیان سرافراز و خدمتگذاران دفاع از حدودات سرزمین اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در نهایت قدرت و دقت، آماده رویارویی با هر دشمن ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود به معراج پیامبر اکرم (ص) و این حرکت آسمانی اشاره کرد و با تشریح اثرات آن بر دین اسلام افزود: مسلمانان باید با رعایت دستورات اسلام، قدردان زحمات و تلاش های پیامبر اکرم (ص) باشند.
ماموستا محمدی همچنین با اشاره به کشتار و ناامنی در بسیاری از کشورهای منطقه آن را در نتیجه حمایت از افراطی گری و تندروی از سوی غرب و ایادی آنها دانست و اظهار کرد: ملت ایران هرجا احساس کنند امنیت ملی در خطر است همه با هر تفکر و مذهبی و جایگاه اجتماعی در کنار هم به دفاع از دین، اتحاد و یکپارچگی خود می پردازند.
وی گفت: دشمن باید بداند اگر در مقابل این ملت دست به اشتباهی بزند و امنیت آنها را تهدید کند به شدت پشیمان خواهد شد.
3033:انتشار دهنده:فرزاد نویدی.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.