محمد کرمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به سفرهای مکرر اخیر وزیرهای دولت یازدهم به استان کرمانشاه در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: به طور قطع این سفرهای وزیران دولت کنونی رنگ و بوی تبلیغاتی و انتخاباتی دارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متأسفانه این سفرهای دم انتخاب به استان کرمانشاه و سایر استان‌ها شدت گرفته است، گفت: در طول چهار سال گذشته اگر دولت برای جبران عقب‌افتادگی‌های کرمانشاه تلاش می‌کرد امروز کرمانشاه اسیر نرخ 22درصدی بیکاری نبود.

کرمی‌راد با بیان اینکه مسئولان دولتی حرف زیاد می‌زنند اما در مقام عمل، اقدامی برای برون رفت کرمانشاه از وضعیت وخیم امروز انجام نمی‌دهند بیان کرد: این روزها طرح‌هایی از سوی دولتیها افتتاح می‌شود که با وجود اما و اگرها در مورد این طرح‌ها، بیشتر جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد.

وی افزود: ای کاش وزیران دولت یازدهم در سفر به استان کرمانشاه پالایشگاه آناهیتا، راه‌آهن غرب و پتروشیمی اسلام‌آباد و سایر پروژه‌هایی که مصوب سفر مقام معظم رهبری بود را افتتاح می‌کردند و در صورت افتتاح این طرح‌ها وضعیت استان از لحاظ اشتغال و رونق اقتصادی بهبود می‌یافت.

کرمی‌راد با بیان اینکه دولت باید به جای وعده‌های توخالی به مردم، سیاستهای اقتصاد مقاومتی را عملیاتی می‌کرد،گفت: روحانی در سال 92 اعلام کرد که امسال چنان رونق اقتصادی ایجاد می‌شود که مردم یارانه‌ها را پس می‌دهند اما بعد از چهار سال مردم محتاج‌تر به یارانه‌ها شده‌اند.

وی سفرهای وزیران دولت به کرمانشاه را تشریفاتی دانست و افزود: ما به دولت اعلام می‌کنیم که خودشان را بیشتر از این به زحمت نیندازند و تنها به فکر کار و عمل باشند زیرا حق مردم این استان که در طول هشت سال جنگ تحمیلی همه سختی‌ها را تحمل و از جان و مال خود گذشتند، بیش از این است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 624158
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.