به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود واعظی عصر پنجشبه در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود، اظهار داشت: سفر من به کرمانشاه بنا بود که زمستان انجام شود اما به دلیل شرایط جوی به اکنون موکول شد، انشاالله که بتوانیم تاثیر مثبتی داشته باشیم.
وی افزود: دولت یازدهم که در کرمانشاه رای بالایی را کسب کرده خود را برای خدمت به مردم آن موظف می داند.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه موضوع شهرستان های مرزی به دلایل مختلف باید مورد توجه ویژه قرار گیرند، عنوان کرد: برای اینکه امنیت کشور حفظ شود باید در وهله نخست به مردم ‌مرزنشین که مرزبانان ایران اسلامی هستند توجه شود و نیازهای آنان را مرتفع کنیم.
وی با بیان اینکه دکتر روحانی همواره بر رعایت حقوق شهروندی تاکید دارد، اظهارداشت: ایشان تاکید دارند که بدون حقوق شهروندی نمی توانیم رضایت همگانی را در میان مردم ایجاد کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: منشور 120 بندی حقوق شهروندی در ابتدا به دولتی ها ابلاغ شد؛ هر کسی که قانون اساسی کشور را قبول دارد از حقوق اساسی برخوردار است.
واعظی تاکید کرد: ما شهروند درجه یک و 2 نداریم و هر ایرانی در هرجای دنیا که هست باید به مشکل آن رسیدگی شود.
وی عنوان کرد: دولت براساس تفکر توجه به مناطق محروم کار خود را آغاز کرد و با توجه به تحریم و تمام مشکلات در این راستا گام برداشت.
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات یادآور شد: سه سال پیش در هیچ کدام از روستاهای ایران اینترنت وجود نداشت اما امروز 27 هزار روستا اینترنت دارند که 707 روستای آن در کرمانشاه هستند.
واعظی با اشاره به خدمات دولت یازدهم گفت: 14هزار روستا پیش از این دولت گاز رسانی شده بود که دولت یازدهم به تنهایی 9 هزار روستا به این آمار اضافه کرد.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم وظیفه دولت است، افزود: باید برای توسعه خدمات به مردم گام به گام پیش رویم؛ بدون شک پس از ایجاد تلفن ثابت در روستاها به تدریج تلفن همراه و اینترنت ایجاد خواهد شد.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: زیرساخت های ارتباطات در استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود به خوبی ایجاد شده است و محدودیتی برای پهنای باند اینترنت وجود ندارد.
واعظی با بیان اینکه از ابتدای کار اشتغال و بیکاری یکی از مهمترین مشکلات دولت یازدهم بود، گفت: یکی از دلایل بیکاری جوانان این بود که پول نفت برای اشتغال سرمایه گذاری نشد و از طرفی دیگر دانش آموخته گان دانشگاهی در حال ورود به بازار کار هستند.
وی با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری با هوشمندی امسال را سال اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید نامیده است؛ اگر پیش از این فقط دولت برای اشتغال کار می کرد با توجه به فرمایش های مقام معظم رهبری امروز تمامی دستگاه ها را برای ایجاد اشتغال موظف شدند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر چهارشنبه یک هزار و 52 طرح مخابراتی را در استان کرمانشاه افتتاح کرد.
واعظی امروز به شهرستان های سنقر و کلیایی، هرسین و جوانرود سفر کرد و هم اکنون نیز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه حضور یافته است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.