به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود واعظی در حاشیه افتتاح این مرکز، حمایت از دانش آموخته گان دانشگاهی در حوزه آی سی تی را یکی از برنامه های اصلی وزارت ارتباطات عنوان کرد‌.
وی با بیان اینکه حدود 15 درصد از دانش آموخته گان دانشگاهی در حوزه آی سی تی هستند، افزود: با تمام توان برای ایجاد اشتغال این افراد تلاش می کنیم.
واعظی خاطرنشان کرد: نه تنها در وزارت ارتباطات بلکه ایجاد شغل برای دانش آموخته گان دانشگاهی یکی از سیاست های اصلی دولت از ابتدا بوده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: آی سی تی حوزه ای گسترده است که با توجه بیشتر به آن می توان در بخش اشتغال تحول ایجاد کرد.
وی همچنین به تلاش برای راه اندازی معاونت فناوری و نوآوری در وزارت ارتباطات اشاره و اظهار کرد: با توجه به محدویت در ایجاد معاونت، تلاش شد تا از ظرفیت یکی دو معاونت دیگر این وزارتخانه برای کارهای فناوری و نوآوری ارتباطات استفاده شود.
واعظی در پایان از حمایت کامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت های فعال حوزه آی سی تی مستقر در پارک های علم و فناوری خبر داد.

** جهاد دانشگاهی کرمانشاه جزو پنج موسسه برتر کشور است
بهرام بادکو رییس موسسه جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: با اقدام های انجام شده طی چند سال اخیر به یکی از موسسات برتر جهاد دانشگاهی کشور تبدیل شده ایم.
وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی های خوزستان، مشهد، یزد، کرمانشاه و دانشگاه های شریف و تهران در زمره بهترین های کشور هستند.
بادکو، همچنین از پارک علم و فناوری کرمانشاه به عنوان یکی از پارک های موفق کشور یاد کرد و افزود: در این پارک تفاهم نامه هایی در زمینه استارتاپ با کشور روسیه منعقد کرده ایم.
وی در پایان گفت: هم اکنون 470 شرکت تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار دارند که 48 درصد آن ها در حوزه آی سی تی فعال هستند.
بازدید از ساختمان آی سی تی و مرکز شتابدهنده کارآفرینی تی آی سی از دیگر برنامه های واعظی وزیر ارتباطات بود.
سفر به شهرستان های سنقر و کلیایی و هرسین و حضور در جلسه شورای اداری آن ها از دیگر برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا ظهر امروز خواهد بود.
یک هزار و 52 طرح مخابراتی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر چهارشنبه در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.
7458/8066 خبرنگار: مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.