به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری هرسین که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور وزیر ارتباطات، فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: با راه اندازی یک تصفیه خانه اضطراری خوشبختانه مشکلی از بابت کدر بودن و یا افت فشار آب در هرسین وجود ندارد.
وی گفت: آرمایش های لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی نیز روی آب شرب هرسین صورت گرفته و آن ها نیز سالم بودن آب این شهرستان را تائید کرده اند.
رازانی ادامه داد: مردم شریف هرسین به شایعات و برخی اظهارنظرهای مغرضانه توجه نکنند و با خیال راحت از آب شرب شهر خود بنوشند.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به بهبود وضعیت کشور در دولت تدبیر و امید، گفت: با درایت آقای روحانی وضعیت اقتصادی، اجتماعی و رفاهی مردم بهتر شد و فرصت های عالی از دست رفته در دولت های نهم و دهم در دولت یازدهم رو به بهبود نهاد.
وی ادامه داد: بهبود رابطه با کشورهای دنیا، تک رقمی شدن نرخ تورم و فراهم کردن شرایط برای ورود سرمایه گذاران خارجی به داخل استان از اقدام هایی است که با هنرمندی دولت تدبیر و امید ایجاد شد.
رازانی با تاکید بر اینکه ایران در مسیر خوبی قرار گرفته است، گفت: بدون شک در صورت ادامه فعالیت دولت منابع مالی صرف ایجاد شغل خواهد شد و شاهد کاهش ملموس بیکاری خواهیم بود.
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: کرمانشاه نیز از برکات دولت تدبیر و امید بی نصیب نبوده است و پروژه های اثرگذاری در آستانه افتتاح و بهره برداری قرار دارند.
وی تصریح کرد: یکی از این پروژه ها که مردم کرمانشاه سال هاست انتظار آن را می کشند راه آهن است که با همت دولت تدبیر و امید تا پایان فصل بهار به بهره برداری خواهد رسید.
رازانی گفت: اگر بارندگی های فراوان فصل بهار نبود این پروژه تا قبل از 29 اردیبهشت (زمان برگزاری انتخابات) به بهره برداری می رسید.
استاندار کرمانشاه دیگر پروژه بزرگ استان را اجرای طرح گرمسیری عنوان کرد و گفت: این پروژه با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری مراحل پایانی کار را طی می کند و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
وی اجرای پتروشیمی چهارم استان کرمانشاه را نیز به عنوان یک طرح مهم و اثرگذار دیگر عنوان و اظهار کرد: عملیات احداث این پروژه بزرگ هم تا پایان دولت یازدهم با 250 میلیون دلار سرمایه گذاری آغاز می شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.