به گزارش خبرنگار ایرنا، اردشیر رستمی روز چهارشنبه در حاشیه نخستین همایش سرمایه گذاری در سرپل ذهاب اظهار داشت: اصلاح فرآیند و ساختارها در صدور مجوزها از گلایه های فعالان اقتصادی در سرپل ذهاب است که رفع این مشکل باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی بیان کرد: در صورت رفع مشکل فراروی، زمینه برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی هموار می شود و شاهد رشد اقتصادی شهرستان خواهیم بود.
وی با تاکید بر حضور مردم در صحنه های اقتصادی، اظهار کرد: با عزم و اراده ای که در مردم و حمایت های معنوی استاندار کرمانشاه وجود دارد، افق روشنی برای این شهرستان مرزی قابل ترسیم است.
فرماندار سرپل ذهاب نیز با اشاره به تحقق شعار سال رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: در این شهرستان حدود 100 فعال اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری در بخش خصوصی مشغول فعالیت هستند و امید است با تدوین طرح 'سی دی اس' (راهبرد توسعه شهری)، رشد اقتصادی را در این شهرستان مرزی شاهد باشیم.
اکبر سنجابی افزود: با تشکیل این جلسه و تهیه و تدوین طرح راهبرد توسعه شهری در سرپل ذهاب، در پنج ماه آینده به نتیجه مطلوبی دست می یابیم.
در ادامه این جلسه داوود ندیم که از او به عنوان پدر سرمایه گذاری شهرداری های ایران نام برده می شود، در سخنانی با تاکید بر لزوم رفع موانع حضور فعالان اقتصادی بخش خصوصی در امر سرمایه گذاری گفت: شهرستان سرپل ذهاب از ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.
وی با بیان این که بیش از 45 فرصت سرمایه گذاری در شهرستان سرپل ذهاب شناسایی شده، ادامه داد: با توجه به ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف، زمینه برای جهش اقتصادی در سرپل ذهاب فراهم است.
وی خاطرنشان کرد: در شهرداری سرپل ذهاب بیش از 45 فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده تا با مطالعه اقتصادی و اجرای طرح راهبرد توسعه شهری، چشم انداز 15 سال آینده سرپل ذهاب مشخص شود تا بر مبنای آن توسعه شهر و فرصت های سرمایه گذاری احصا شود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.