به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد همتی روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی یک روزه انتخابات 96 با حضور فرماندهان رده های مختلف انتظامی و مسئولان سیاسی، امنیتی، قضایی و بسیج افزود: فراهم سازی مشارکت حداکثری، رعایت اصل امانتداری و صیانت از آرای مردم وظیفه همه عوامل برگزاری انتخابات است.
وی نقش نیروی انتظامی به عنوان محور امنیت برگزاری انتخابات را اثرگذار دانست و بیان کرد: توجه اساسی به قانون و نصب العین قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای سیاست های ابلاغی و پرهیز از ورود به جریان های سیاسی از مهم ترین رویکردهای نیروهای نظامی و انتظامی است.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب اظهار داشت: این شهرستان به لحاظ ضریب امنیتی یکی از مطلوبترین شهرستان های استان کرمانشاه است.
فرمانده انتظامی گیلانغرب نیز در سخنانی گفت: این گردهمایی در پنج محور ناجا، امنیت، انتخابات، جرایم انتخاباتی، تهدیدها و ضابطان خاص در راستای تامین امنیت برگزاری انتخابات آتی در همه فرآیندهای اجرایی آن برگزار شد.
سرهنگ محسن ویسی، با بیان اینکه هم اکنون امنیت به صورت کامل و قابل قبول در گیلانغرب به عنوان دومین شهرستان وسیع استان برقرار است.
وی بیان کرد: این امر مرهون نظارت، تلاش و جدیت نیروی انتظامی در یگان های اجرایی و همکاری همه دستگاه های امنیتی و مشارکت خوب شهروندان است و به طور یقین ماموریت سنگین انتخابات هم به همین صورت مدیریت و به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
وی با بیان این که در سال 95 با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی، کشفیات انواع جرایم در گیلانغرب 26 درصد رشد داشته است، گفت: در زمینه کاهش سرقت ها نیز 17 درصد، در بخش سرقت های داخل خودرو 62 درصد و در بخش نزاع های دسته جمعی نیز 29 درصد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن کاهش داشته ایم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/3012/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.