به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی عصر سه شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید شاخص های بومی امور جوانان برای تشکیل شناسنامه مربوط به جوانان استان مشخص شوند.
وی با بیان اینکه باید به مشکلات جوانان استان رسیدگی شود، گفت: جوانان کرمانشاه مشکلاتی جدی همچون اشتغال، پایین بودن امید به زندگی و پایین بودن روحیه تلاش دارند.
استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه تزریق و ترویج روحیه نشاط در میان جوانان در چارچوب ارزش های فرهنگی و دینی باید در دستور کار باشد، اظهار داشت: هفته جوانان (16 تا 23 اردیبهشت) زمان خوبی برای تزریق و ترویج روحیه نشاط به جوانان است.
رازانی اضافه کرد: بدون شک ورزش از هر دری وارد شود اعتیاد و افسردگی از در دیگر بیرون خواهند رفت.
وی تصریح کرد: راه گفتگو ما با جوانان در بسیاری از موارد از راه ورزش می گذرد، از این رو باید از این ظرفیت برای ارتباط بیشتر با جوانان استفاده کرد.
استاندار کرمانشاه خطاب به فرمانداران استان گفت: باید پیش از تقسیم بودجه زمینه های لازم‌ برای رسیدگی به امور جوانان را در نظر بگیرید.
رازانی با اشاره به ضرورت ایجاد فضاهای ورزشی تاکید کرد: در هر روستای بالای صد خانوار استان یک زمین بازی برای ورزش و اوقات فراغت جوانان توسط فرمانداری ها به وجود آید.
وی یادآور شد: باید برای اوقات فراغت تابستان جوانان نیز برنامه هایی در نظر گرفته شود و جوانان از تابستان بهترین استفاده را داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت هفته جوان همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار می شود، گفت: برگزاری 24 برنامه برای هفته جوانان در نظر گرفته شده که مهمترین آنها جشنواره نشاط و امید جوانان است.
ارسلان حسینی با بیان اینکه این جشنواره 17 اردیبهشت ماه با حضور یکی از وزرا برگزار خواهد شد، اظهارداشت: ایجاد فصای شاد و پرنشاط در جامعه، معرفی افراد موثر در شادابی جوانان و تجلیل از آنان و بازتاب فعالیت های دولت در زمینه ایجاد نشاط در جامعه از جمله اهداف این جشنواره محسوب می شود.
وی با بیان اینکه اجرای این برنامه به سازمان های مردم نهاد واگذار خواهد شد، گفت: برگزاری این جشنواره با توجه به نزدیک بودن انتخابات می تواند باعث ایجاد نشاط و شادابی در جامعه شود.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.