علی محمد زورآوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این موج ضعیف و کم دامنه از اواخر وقت امروز تا اواسط وقت فردا سبب رشد ابر و رگبار باران خواهد شد.
وی افزود: وزش باد در برخی ساعات و احتمالا رعد و برق از دیگر پیامدهای ورود این سامانه بارشی کم رطوبت خواهد بود.
زورآوند ادامه داد: از عصر فردا (چهارشنبه) تا روز یکشنبه هفته آینده نیز به جز افزایش دمای هوای روزانه، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی شود.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه همچنین به دمای هوا در مناطق مختلف استان اشاره و اظهار کرد: امروز سومار با دمای 32 درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود و امشب نیز کنگاور و سنقر با دمای هفت درجه بالای صفر خنک ترین مناطق خواهند بود.
وی یادآوری کرد: دمای هوای امروز شهر کرمانشاه نیز در گرمترین ساعت به 23 درجه بالای صفر رسید و انتظار می رود برای امشب نیز حداقل دما به 9 درجه بالای صفر برسد.
زورآوند گفت: دمای هوای روزانه و شبانه برای فردا (چهارشنبه) در مناطق مختلف استان بین 2 تا 4 درجه کاهش می یابد اما دوباره از روز پنجشنبه شاهد افزایش تدریجی هوا در مناطق مختلف خواهیم بود.
وی در پایان میانگین بارش های سال زراعی جاری استان (اول مهر 95 تا 29 فروردین 96) را 411.3 میلی متر عنوان کرد و گفت: این مقدار بارش در مقایسه با مدت مشابه سال زراعی قبل که 687 میلی متر بوده 40 درصد کاهش داشته اما در مقایسه با دوره بلند مدت یک درصد افزایش نشان می دهد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.