به گزارش ایرنا، فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم گفت: امنیت در جمهوری اسلامی مبتنی بر مشارکت مردم و حاصل همبستگی مردم و مجموعه حاکمیت است و مردم در تامین این امنیت مشارکت دارند.
افشین کریمی افزود: مردم کشورمان در 39 سال گذشته در بحران های پیش آمده برای کشور در کنار نیروهای مسلح بودند و در شرایطی که خاورمیانه و اروپا دستخوش تروریست است مردم ما در کمال آرامش زندگی می کنند.
وی اظهار کرد: طبق قانون اساسی حفظ تمامیت ارضی کشور به ارتش سپرده شد و امروز با خوشحالی و خرسندی می توانیم بگوییم در زمان جمهوری اسلامی حتی یک وجب از خاک کشورمان به بیگانه داده نشد.
وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی برآیند مردم انقلابی و از دل مردم است که نمونه این موضوع در بحران بارش برف و بوران شهرستان اسلام آبادغرب همه به عینه دیدند ارتش به امداد رسانی به مردم پرداختند.
وی گفت: امروز ایران در پناه توان دفاعی که ایجاد شده با قدرت سخت افزاری و نرم افزاری اجازه هیچ تهدیدی را به متجاوزان نخواهد داد و نیروهای مسلح با آمادگی کامل گوش به فرمان رهبر شایسته و با تدبیر و شجاع کشورمان آماده دفاع و مقابله با هرگونه تهدید دشمنان هستند.
در پایان این مراسم نیروهای مسلح پیاده و موتوری یگانهای مسلح شهرستان اسلام آبادغرب از مقابل جایگاه رژه رفتند.
8066 انتشاردهنده علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.