به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش اظهارداشت: نیروهای مسلح کشورمان با تفکر انقلابی، جهادی و روحیه شهادت طلبی در مسیر پیشرفت انقلاب گام بر می دارند و در پاسداری از کیان اسلامی تلاش می کنند.
وی با بیان این که روز ارتش، یادآوری ایثار و دلاورمردی های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از کیان اسلامی است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی همواره در طول تاریخ ایران و جهان و در منطقه با نیکی و عظمت یاد می‌شود.
وی اظهارکرد: نیروهای مسلح برای حراست و مراقبت از مرزهای جغرافیایی این نظام آماده اند و نمایش قدرت دفاعی کشورمان در آیین گرامیداشت روز ارتش ، بیانگر گوشه ای از اقتدار آن ها برای خودنمایی در برابر دیدگان استکبار است.
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: دشمن جنگ تحمیلی را برای خاموش کردن انقلاب اسلامی به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث نهادینه شدن روحیه شهادت طلبی در بین نیروهای نظام اسلامی شد.
حجت الاسلام فاطمی نسب با تاکید بر این که نیروهای ارتش همانند دیگر نیروهای نظامی در هشت سال جنگ تحمیلی حماسه آفریدند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از سرزمین ایران آماده جانفشانی است.
فرمانده تیپ 71 مکانیزه پیاده مستقل ارتش مستقر در پادگان ابوذر سرپل ذهاب نیز در ادامه با اشاره به نام گذاری 29 فروردین به نام روز ارتش توسط حضرت امام خمینی(ره) افزود: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی برای خلع سلاح نظام و محروم کردن آن از بازوی پرتوان نیروهای مسلح ، جنگ روانی شدیدی را علیه ارتش به راه انداخت و با شعار انحلال ارتش قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند.
امیرسرتیپ ساسان مومن گفت: امام راحل با هوشیاری و دوراندیشی خاص خود، فرمان ماندگاری ارتش را صادر کردند و با نام گذاری 29 فروردین به نام روز ارتش ، پاسخی محکمی به دشمنان و بدخواهان انقلاب دادند.
وی ادامه داد: 29 فروردین، روز تجدید بیعت ماندگار دلاور مردان حماسه و آزادگی با آرمان های معمار کبیر انقلاب و مقام عظمای ولایت است.
وی گفت: نیروهای مسلح مقتدر، با داشتن نیروهای مومن و ایثارگر، وظیفه اصلی خود را در حوزه دفاعی، بازدارندگی و بالابردن قدرت دفاعی به نحو مطلوب انجام می دهند و افتخاری برای ملت و خاری بر چشمان دشمنان هستند.
همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، آیین سان و رژه یگان های نیروهای مسلح با حضور امام جمعه ، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در سرپل ذهاب برگزار شد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.