به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا موزونی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره بلوط در گیلانغرب افزود: این جشنواره با هدف حمایت از درختان بلوط با توجه به حریق های سال گذشته و خسارت هایی که به این گونه با ارزش وارد شد، برگزار می شود.
وی اظهارداشت: این جشنواره در زمینه های نقاشی، کاردستی، سفالگری، ادبی و تحقیق با موضوع بلوط برگزار می شود که سال گذشته نخستین جشنواره آن در مرکز استان کرمانشاه برگزار شد.
وی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلانغرب دارای بیش از 10هزار جلد کتاب با عضویت یک هزار و 600 تن از علاقه مندان به فرهنگ مطالعه است.
مدیر کانون پرورش فکری و کودکان استان کرمانشاه بیان کرد: در این کانون، کار آموزش و خدمات با 15 رشته در زمینه فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی انجام می شود و در سال های اخیر برخی از کودکان هنرمند در مسابقه های جهانی و کشوری درخشیده اند.
موزونی گفت: کسب چهار دیپلم افتخار و یک مدال نقره در مسابقات بین المللی خارج از کشور و کسب چهار مقام برتر در جشنواره های کشوری در چند سال اخیر از جمله این افتخارات است.
وی ایجاد بستر مناسب به منظور برخورداری کودکان و نوجوانان از محیط امن و سرشار از خلاقیت را توسط کانون پرورش فکری کودکان را از جمله دلایل افتخار آفرینی و پرورش استعدادها بیان کرد.
فرماندار گیلانغرب نیز در سخنانی بر ضرورت گسترش و حمایت از فعالیت های تاثیرگذار کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
فرهاد همتی ادامه داد: کار با کودکان از ظرافت‌های خاصی برخوردار است که مربیان کانون این تجربه و خلاقیت را دارند.
وی سرمایه گذاری بر روی کودکان را لازمه دنیای امروز دانست و گفت: کودکان بخشی از سرمایه های واقعی، ارزشمند و ماندگار هر جامعه ای هستند و دولت از فعالیت های کانون حمایت می کند.
در ادامه این نشست، سحر اردشیری پور به عنوان مسئول جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلانغرب معرفی شد.
شهرستان گیلانغرب 175 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی دارد که 75 هزار هکتار آن جنگل و بقیه مرتع و نیزار است.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/3012/8066 خبرنگار: سلطانمراد شهبازپور** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.