منصور کیانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کشتی گیر کرمانشاهی نماینده وزن 76 کیلوگرم تیم ملی آزاد نوجوانان ایران بود که با یک پیروزی و یک شکست در نهایت مقام پنجم را کسب کرد.
وی ادامه داد: زارع در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد اما در دور دوم مقابل کشتی گیری از کشور میزبان (آذربایجان) نتیجه را واگذار کرد.
کیانی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور حریف آذربایجانی زارع در دیدار فینال، وی به مسابقات شانس مجدد راه یافت که در این مرحله با پیروزی مقابل کشتی گیر آذربایجانی به دیدار رده بندی راه یافت.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه افزود: زارع در دیدار رده بندی و در حالی که تنها یک گام با مدال برنز فاصله داشت مقابل کشتی گیر دیگری از آذربایجان نتیجه را واگذار کرد و به مقام پنجم دست یافت.
وی با بیان اینکه در این رقابت ها کشورهای روسیه، آذربایجان، ترکیه، گرجستان، اوکراین، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان و بلاروس حضور داشتند، گفت: در پایان تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان با کسب 2 مدال طلا و 2 برنز به مقام نایب قهرمانی رسید.

** اسلام آبادغرب قهرمان مسابقات کشتی منطقه ای غرب کشور شد
کیانی در ادامه از برگزاری یک دوره رقابت های هفت جانبه کشتی آزاد در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان و با حضور تیم های منطقه غرب کشور و یک استان مهمان نیز خبر داد و گفت: اسلام آبادغرب توانست با 134 امتیاز مقام قهرمانی را کسب کند.
وی تصریح کرد: البرز با 125 امتیاز و کرمانشاه با 111 امتیاز مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: کنگاور و ازنا لرستان با 64 امتیاز، همدان با 60 امتیاز و نهاوند هم با 35 امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا هفتم ایستادند.
کیانی در پایان گفت: این رقابت ها به میزبانی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.