به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز یکشنبه در دیدار با خانواده های ایثارگر روستای «خراجیان» بخش مرکزی شهرستان روانسر افزود: شهدای ایران اسلامی پایه گذار امنیت کشور هستند و استقلال و خودباوری را برای مردم به ارمغان آوردند.
وی با بیان اینکه خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی را بیمه کرده، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت طلبی یکی از بزرگترین سرمایه های جمهوری اسلامی ایران است.
فرماندار روانسر ضمن تجلیل از فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ما باید آرمان های والای شهیدان را حفظ کنیم و با عزت و سربلندی راه آنان را ادامه دهیم.
ویسمرادی، اقتدار امروز ایران اسلامی را وامدار خون شهدای این مرز و بوم دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی به ثمره خون شهدا و رشادتهای آنان در برابر توطئه های دشمنان با قدرت و اطمینان ایستاده است.
حسین ویسمرادی با بیان اینکه راه شهدا راه دفاع از اسلام و انقلاب بود، افزود: تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ایرانیان در تمام عرصه ها و میادین می شود.
در این دیدارها خانواده های شهید والامقام فارس مظفری و جانباز 25 درصد بختیار مظفری مورد دلجویی قرار گرفتند.
شهید فارس مظفری در اول اردیبهشت ماه سال 64 بر اثر ترکش خمپاره در منطقه ازگله به فیض شهادت رسید و جانباز 25 درصد بختیار مظفری نیز در پنجم مرداد ماه سال 67در منطقه شیخ صله مدال جانبازی را به گردن آویخت.
شهرستان روانسر 135 شهید والامقام را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.