به گزارش روز شنبه ایرنا، کرم محمدی در جمع اعضای شوراها و معتمدان بخش کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه افزود: دولت تدبیر و امید دولت صداقت با مردم و امانتداری است و در 2 انتخابات پیش رو هم مانند انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی امین بودنش را در صحنه عمل نشان خواهد داد.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: 'در انتخابات مصلحتی بالاتر از عمل به قانون نیست' لذا مجریان انتخابات عمل به مر قانون را وظیفه شرعی و قانونی و حتمی خود می دانند و استاندار کرمانشاه نیز براین مهم تاکید جدی دارند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: ما باید تلاش کنیم تا در اعمال مدیریت و روش سیاسی پیرو سیره امام علی (ع) باشیم و این جز با تبعیت از مقام معظم رهبری و اجرای قانون میسر نیست.
محمدی با اشاره به اقدام ها و عملکرد دولت تدبیر و امید اظهار داشت: برای آنکه بدانیم انتخاب مردم در سال 92 چه تاثیری داشته است، باید بدانیم رئیس جمهور چه وضعیتی را تحویل گرفته و اوضاع چگونه بوده است؟
محمدی اضافه کرد: در عرصه سیاست خارجی پس از گذشت شش ماه از دولت گذشته، پرونده انرژی هسته ای ما از آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای امنیت رفت و 6 قطعنامه پی‌ در پی علیه جمهوری اسلامی ایران صادر شد و اگرچه آن را کاغذ پاره نامیدند اما در زندگی مردم تاثیر منفی خود را گذاشت.
وی اظهار کرد: ایران که خود قربانی تروریسم و تجاوزهای دشمنان و مخالفان اسلام است، بعنوان تروریست معرفی شد، ایران هراسی در عرصه دنیا شکل گرفت، ایران اسلامی را به عنوان کشوری جنگ‌ طلب معرفی کردند و اجماع جهانی علیه ما شکل دادند.
محمدی همچنین گفت: در عرصه اقتصادی 45 هزار تومان یارانه به مردم پرداخت کردند اما از 20 تا 2 هزار درصد قیمت کالاها و خدمات را گران کردند و کمر مردم زیربار گرانی خم شد.
وی در ادامه به بیان دستاوردهای دولت پرداخت و گفت: دولت یازدهم پس از روی کار آمدن اولین کاری که کرد مملکت داری را به روی ریل عقلانیت برگرداند و کارشناسان متعهد و متخصص از هر دو جناح عمده کشور را وارد حوزه تصمیم گیری کرد و پرونده هسته ای را به آژانس برگرداند و قطعنامه های صادره علیه کشورمان را لغو کرد.
وی اضافه کرد: این موضوع در طول تاریخ سازمان ملل سابقه ندارد، تیم مذاکره کننده هسته ای با الفاظ و القابی درخشان همچون شجاع؛ متدین؛ انقلابی و دلسوز مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفتند اما متاسفانه بسیاری از کسانی که دسترسی به تریبون دارند به این مهم توجه نکردند.
وی با اشاره به قدرت دیپلماسی ایران در دولت یازدهم گفت: ترامپ و رژیم صهیونیستی در مورد اجرا نشدن و لغو کامل برجام اصرار می کنند و متاسفانه عده ای که پول روزنامه های خود را از جیب این ملت تامین می‌کنند ناخواسته به لبه دوم قیچی مخالفان برجام مبدل شده اند اما در پرتو تدابیر و راهبرهای دولت یازدهم کار به جایی رسیده که امروز اتحادیه اروپا بر اجرای برجام تاکید و اصرار دارند.
محمدی گفت: در این دولت بسیاری از تحریم‌هایی که به انرژی هسته ای هم ربطی نداشت و از اول انقلاب هم وجود داشته است، لغو شد و امروز همانهایی که می گویند چرا هواپیمای نو خریده‌اید، خودشان اولین کسانی هستند که سوار بر هواپیماهای نو می شوند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه با اشاره به کسانی که دولت را تخریب می کنند، گفت: کسانی که امروز برای پنج درصد گرانی موجود سینه چاک می کنند و دستشان هم درد نکند، در دولت گذشته که قیمت‌ها 2 هزار درصد افزایش پیدا کرد کجا بودند؟
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.