به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع بزرگ شافعی یادآوری کرد: تهمت و تخریب و دروغ با هر هدفی ناپسند است و ساختارهای عقیدتی ملت را متزلزل می کند.
او گفت: نامزدها بدانند با راستگویی و بیان توانایی های واقعی خود و هدف خدمت، طرفداران واقعی را جذب خواهند کرد.
وی با بیان اینکه مردم به تاثیر خود در جامعه مردمسالار دینی آگاه هستند، افزود که مسلمان باید در همه کارها تقوای الهی را در نظر داشته باشند و فعالیت انتخاباتی از این قاعده مستثنی نیست.
وی پرهیز از فضای شایعات و باور به اخبار غیرواقعی را لازمه انتخاب صحیح دانست و گفت: منابع امن و متقن برای تحقیقات ضروری است و به هر خبری در فضای مجازی نمی توان اعتماد کرد.
ماموستا محمدی به سفر وزرای دولت به استان کرمانشاه اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود توجه مسئولان به استان نتایج مفیدی داشته باشد و با تخصیص منابع لازم گشایش در امر اقتصاد و معیشت مردم نجیب و کم توقع کرمانشاه ایجاد شود.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود با بیان ویژگی های محبان واقعی پیامبر گرامی اسلام (ص) و اثرات این علاقه مندی بر زندگی فرد مسلمان، آیاتی را که خداوند در حمایت چنین افرادی نازل فرموده تفسیر کرد.
وی با انتقاد از افرادی که خود را محب پیامبر اکرم (ص) معرفی می کنند، اما برخلاف سیره حضرت عمل می کنند، افزود: رفتارهای دوگانه برخی که به نام اسلام جنایت می کنند و ریا را ترویج می کنند، تصویری نامناسب از اسلام را به جهان معرفی می کنند و این ظلم بزرگی به اسلام و پیامبر محبوب خداوند است.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.