به گزارش ایرنا، اسدالله رازانی روز پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمانشاه، در دانشگاه علوم پزشکی اظهارداشت: پیشرفت های عرصه بهداشت و درمان یکی از بهترین عملکردهای دولت تدبیر و امید محسوب می شود که سبب افزایش حضور پزشکان در مناطق محروم و کاهش نگرانی های درمانی مردم شده است.
وی با بیان اینکه خدمات شایسته وزارت بهداشت در استان کرمانشاه و سراسر کشور شایسته تقدیر است، عنوان کرد: در استان کرمانشاه به لطف تلاش دانشگاه علوم پزشکی شاهد پیشرفت بخش بهداشت و درمان هستیم که بسیار مطلوب ارزیابی می شود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نیازهایی در زمینه بهداشت و درمان وجود دارد، گفت: در زمینه تخت بیمارستانی استان کرمانشاه با استاندارها فاصله زیادی دارد و حداقل هزار تخت بیمارستانی برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز است.
رازانی ادامه داد: احداث بیمارستان 500 تختخوابی کرمانشاه در سفر رییس جمهوری مصوب شده که امیدواریم به زودی عملی شود.
وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه برای استان های اطراف تقش مرکز درمانی دارد، اظهارداشت: طی سال های اخیر شاهد مواجه مراجعه بیماران عراقی به استان کرمانشاه برای درمان و خدمات پزشکی هستیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه به منظور افتتاح چند طرح درمانی و بازدید از مراکز بهداشتی و درمان استان وارد کرمانشاه شد.
8066 انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.