به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده سنقروکلیایی، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در جلسه شورای اداری سنقروکلیایی که عصر امروز با حضور وزیر بهداشت برگزار شد اظهار داشت: کمبود پزشک در سنقر درآور است و گاهی مردم از ساعت چهار صبح در بیمارستان صف می‌کشند تا نوبت بگیرند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس افزود: سنقروکلیایی در زمینه پزشک متخصص کمبود شدیدی دارد و نیازمند حضور پزشکان متخصص در زمینه زنان، قلب، داخلی، رادیولوژیست و غیره است و کمبودها در زمینه کادر پرستاری، بهیاری و خدماتی نیز به وضوح قابل مشاهده است که امیدواریم این کمبودها با دستور وزیر بهداشت در هفته‌های آینده برطرف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بیمارستان و درمانگاه‌های شهرستان نیاز به برخی دستگاه‌ها از جمله لیزیک، مانیتورینگ ثابت، دیالیز، تجهیزات دندانپزشکی، چشم پزشکی و آزمایشگاهی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال است تا برخی از مشکلات این حوزه برطرف شود.

حسینی کیا افزود: یکی دیگر از مشکلات بیمارستان شهرستان سنقروکلیایی کمبود آمبولانس در این مجموعه است که امیدواریم با دستور وزیر بهداشت این کمبود نیز برطرف شود.

وی با اشاره به بازدید امروز همراه با وزیر بهداشت از شهرک شهدای شهر سنقر گفت: امروز با دستور وزیر بهداشت امکان خرید یک باب منزل جهت دائر کردن درمانگاه در این شهرک صادر شد و امیدواریم نبود پزشک در این منطقه که اعتراضات مردم را در پی داشته است با همت وزیر بهداشت جبران شود.

وزیر بهداشت در سفر سه روز به استان کرمانشاه به بازدید از بخشهای درمان این استان می‌پردازد که در روز نخست این سفر خبرنگاران رسانه‌های استان کرمانشاه از پوشش برنامه‌ها کنار گذاشته شدند.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614351
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.