به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه همزمان با سفر هاشمی، وزیر بهداشت به استان کرمانشاه بنرهای تبلیغاتی پرتعدادی در ارتباط با این سفر تمام شهر کرمانشاه را به نحوی پوشش داده‌اند که گویی با انجام این سفر تمامی مشکلات بخش درمان کرمانشاه و غرب کشور برطرف خواهد شد.

بنرهای رنگارنگ اقدامات سفر وزیر بهداشت که اغلب مسیرهای پرتردد در شهر کرمانشاه را به تسخیر خود درآورده‌اند، احتمالاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام شده که باید گفت روش‌های کم‌هزینه‌ای برای آگاهی شهروندان وجود دارد و البته کرمانشاهیان نیز باید نتیجه این اقدامات را در زندگی خود مشاهده کنند.

از سوی دیگر دولت یازدهم که کارنامه چندان موفقی در کرمانشاه ندارد و بسیاری از طرحهای این منطقه همچون راه‌آهن را با خلف وعده افتتاح، همراه کرده و بیکاری این استان را به نرخ 22 درصدی رسانده سعی دارد بخشی از رأی‌های آب رفته را به جوی انتخابات خود با چنین سفرهایی بازگرداند.

اینگونه اقدامات که با خرج‌تراشی در سال اقتصاد مقاومتی و در برهه‌ای که وضعیت معیشتی مردم روبه‌راه نیست انجام می‌شود بر نگاه جامعه تأثیر عکس دارد و از سوی دیگر نیز همواره در این استان بیمارانی پیدا می‌شود که حتی توانایی پرداخت حق ویزیت پزشکان خود را ندارند و براین اساس هزینه این بنرها می‌توانست در جای بهتری خرج شود.

به گزارش تسنیم کانال تلگرام وزارت بهداشت برنامه‌های سفر هاشمی به کرمانشاه را شامل افتتاح چندین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، دانشکده تغذیه و علوم غذایی، بیمارستان صحنه و بخش‌های جدید بیمارستانی و غیره دانسته ‌که در گزارشی جداگانه به بررسی این طرح‌ها خواهیم پرداخت.





انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614056
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.