کاوس رفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با بیان اینکه در سال 95 بیش از 572 منزل مسکونی روستایی و شهری برای خانوارهای مددجو در استان احداث و خریداری شده است، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 1270 منزل برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه تعمیر و مرمت شده است.

وی عنوان کرد: 1793 واحد مسکونی در سال 95 در مجموع برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه احداث، خریداری و مرمت شده که این منازل در آستانه سال 96 به خانوارهای مددجو تحویل داده شده است.

رفیعی با اشاره به اینکه مددجویان فاقد منزل مسکونی و یا متقاضی تعمیرات از تسهیلات عمرانی این نهاد به صورت بلاعوض بهره‌مند می‌شوند، گفت: سقف تسهیلات عمرانی این نهاد برای احداث و خریداری منازل مسکونی 200 میلیون ریال و برای مرمت و تعمیرات منازل 50 میلیون ریال است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: بیش از 93 میلیارد و 174 میلیون ریال تسهیلات عمرانی در سال گذشته به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان تحت حمایت استان کرمانشاه قرار گرفته است.

وی افزود: حدود 30 میلیارد ریال از تسهیلات عمرانی پرداختی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال 95 از محل صدقات و کمک‌های مردمی و مابقی آن از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611752
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.